Tuesday, March 8, 2011

lelaki LOSER,COWARD AND DESPERATE

1.       lelaki kalau tipu perempuan,dia takkan mengaku or maybe dia susaH GILE BABI nak mengaku yg dia tipu, kan?? lelaki macam ni selalu pkir dia takkan kantoi. bodoh lelaki mcm ni. padahal terang terang dia buat benda tu dekat profile dia sndiri. then bagi mcm2 alasan.typical statement : 'u tak paham.u dah salah paham.kitorang kwn je,mcm u jgak.' kwn je???mcm aku??? damnnnnn.aku dgn kwn aku gune aku kau je n takde nak gedik2 mcm lelaki bodoh ni dgn perempuan dia yg konon nye kawan tu.n kalau kwn kau tak simpan pic dia bnyak2 n simpan dlm lappy kau siap hide.kan? :) lelaki ni cakap perempuan tu yg suruh dia jgn give up dpt ex dia.haha. lelaki ni denga plak ckp perempuan tu nak dpt kan ex dia balik semata mata dengar perempuan tu punye ckp. so agak2 tu ape eh? btw tu taktik perempuan je tunjuk baik dpan laki. baik sgt dah tu.haha.FAKE  . :D  dah lah nak tutup kesalahan sendiri tapi tak tau mcm mane.ni lah lelaki yg LOSER
2.       typical guy ni bila dia rase dia salah, selagi boleh nak cari point org lain utk tutup busuk dia. so nnti nampak mcm bukan dia je salah. org lain tu pun salah jgak. errr..gila tak malu ada lelaki mcm ni. tak gentle langsung. :p  hurmm.contoh situation dia ; kalau perempuan tu ckp 'eh kau ni desperate sgt dah ni'. so lelaki ni mula lah korekkorek cerita lama,ungkit ungkit (mcm budak budak aka tak matang- tapi tak semua macam ni. dia ni one of the guys jenis mcm ni yg aku dah jumpa :D ) and nanti dia akan carik point bodoh dia, dia ckap lah yang perempuan tu plak desperate. hey, LOSER... come on lah ..ikut logic pun memang lelaki jenis lelaki ni , dia sendiri yg terhegeh2 kat perempuan perempuan. takkan lah perempuan nak carik lelaki. sorry lah . nasib aku bukan perempuan jenis macam tu. aku bukan perempuan yg lapar lelaki. i've my pride. maybe PEREMPUAN yg RAPAT dgn lelaki ni kot mmg jenis lapar lelaki ( sendiri paham perempuan mcm mana yg aku ckp tu ehh lelaki - perempuan yg nak couple dgn lelaki ni la konon) so lelaki tu ingat aku pun mcm dorang kot?? ey, loser, AKU BUKAN THAT TYPE AND I'M NOT THAT BITCH, OK? :D so ni category lelaki yg COWARD.
3.       lastly kepada lelaki yg loser and coward ni, boleh jawab tak lelaki yg baru break dgn ex dia tiba2 terus carik perempuan, tu maksud dia ape? jgn jadi bodoh sgt tak boleh nmpak sendiri. alasan lelaki ni try nak lupakan ex dia,kelakar lah weyh. just admit kau desperate ke,kering sgt ke, or whatsoever,,...just ADMIT! takde siape pun nak marah kau la gila. aku tau sgt lelaki jenis ni nak perempuan yg mcm mane. kalau aku nak bgtau that girl's type mcm kejam sgt plak -.-' yg aku tau , aku bukan jenis perempuan tu. lelaki ni tak dpat ape yg dia nak dari aku kot and dia salah org. lelaki ni jenis easy come easy go because dia rase dia senang dapat perempuan,kan? hahaha. ayat lelaki jenis ni mmg suka bagi manis manis terbaik (sweetalker lah konon) ckap syg gila babi lah,true love la,dah ubah dia. all bullshittttt!! lepastu terus carik perempuan. ada otak, mata, kepala,telinga, semua ada kan? kalau kau betul2 syg dia, kau buat mcm tu ke bila kau dgn dia baru je break? tak pyah nak bagi another typical statement sgt lah... buat kena gelak je. lelaki yg betul2 syg, dia takkan desperate mcm ni. lelaki ni syg bukan dari hati kan? fake je! so fuckingggg fake! ni pulak lelaki DESPERATE :)
** so mana mana lelaki yg terasa, sedarlah kesalahan sendiri okay? Jangan nak blame org lain tak habis2. LOSER sgt .;)

No comments: