Sunday, April 11, 2010

kepenatan yang okay2 lah..me layan bola? HAHA

sempat lagi lah kan.hhahah

from left my couzin zila and is's GF.kak YANA.

hurm.. semalam pergi  mid  and the gardens..
saje jalan2...beli barang sikit and window shopping~thats for sure lah kan~..hee..dah taktau nak buatape..biasela.perempuan...
sampai rumah at 5...lepak kejap....on fb,,..dah nak muntah darah dgn fb aku pun siap lah..abg smpai..dia ambk..with his gf and adk gf dia..kitorang pun pergi la bukit jalil tu tgk football match...
ade marching band.huhu..teringat time sekolah dulu..
best sgt...rindu plak kat marching band even ada banyak benda  macam S*** -.-'
dah sibuk2 tu...tgk lah bola..ape lagi..sakit telinge dengar couzin jerit2 mule mule..haha.then aku pun join jerit sikit :p
oppps..lupa..before tu abg parked his car jauh gilaaa....perghhhh..melecet kaki aku...teruk mlecet..sakit ;( like seriously sakit .hurm kembali pada yang atas td ( XD )...time my cousin jerit dgn semangat nye ~haha~, ade plak org kat blakang ejek ejek dia..haha.gila.
THEN  kedah dah gol 1...cehh..haha. err.btw ni 1st time aku pergi tgk bola live...
dah la aku tak mnt bola..tp dah org ajak..ikut je la..lagi pun aku takde benda nak buat kann. kwn2 yg mmg knl aku ni jnis cmne..

ramai tak percaye aku pergi tgk.. ingt aku tpu..ahahha..ape la..pelik pelik je korang. hehh.
then nasib la menang....hehehhhe ..dah habis bola tu...ade la beberapa SUPPORTERs  n9 rcord knon buat mcm interview n9's supporters yg lain la..tnye mcm2..erkk hmm...layan je la...lepastu dorg mintak nak ambik gamba kitorang same2 la...mcm2..aku pun ok je..sbb dorg jnis cm sporting kan..aku pun ambik la gamba same dgn dorg...bnyk la jgak... muke abg aku dah berubah..mane taknye..die mmg tak suke kalau aku pergi tempat2 crowded mcmtu..bagi die macam bahaye kot..? maybe sbb aku ni ADIK DIA..?.mmg la tu betul..tapi bnde tu aku rase takde ape pun..nak buat cam mane..then gf abg aku bagitau jgn ambk pic lagi dgn bdk2  tu..is tak suke..ok..fine..aku pun mls layan dah..nnt dorg ni over plak..
hurm..ok...tu crita smlm...arini..HURMM.
takde ape nak cerita cerita kat sini..semue biase2 je..bangun siap2 pergi ALAMANDA kejap...teman kakak beli groceries..
lepastu...petang pergi swimming.. :))
k la..err smlm mmg pnat+kaki yg MELECET  teruk..huhu..
bye...;) <3 u blog. 

2 comments:

maz rosli said...

ko gi almnda xajak aku pon an?!
da 2 bulan aku xpi almnda.huhuuu..

ain nia said...

huhu...swry mosz...i planned last minute la yunk...