Monday, April 12, 2010

haih..kaki sakit..mom..i miss u .. :(

my sis and her daughter lisha. cuti always spend time with 'em. 

my sis's shop at putrajaya.tempat me facial for free :)


hari ni takde buat ape yg pnting...tp JUST OKAY..heheh .hurm..kaki sakit lagi.makin sakit harini...kalau mama ada boleh tolong ubat ubat kan kaki ni :p..mama, i miss u much. huu ;(
huhh.
pagi2 bute aku bangun. teman my sis hantar lisha pegi sekolah..
then kakak singgah kedai die kejap (pic kakak-kak uda-,lisha and kedai tempat me facial kadang kadang yg kat atas)..lepas dia dah bagi briefing semue,kitorang pun merayau..
biasela,..dia memang kaki merayau. XD
bangsar village's our first place..jalan jalan lepas kan angin badan..then pergi depan tu ..
my sis buat waxing and threading..
then aku boring tunggu aku pun trimmed rmbut...
dah trimmed ok la;)
dah siap semue....pergi mid..
memang takde kerja lah kan...then..shopping sikit. kaki dah nak tercabut cabut dah...ni sebab sakit haritu tak elok2 lagi..grrrr..
dah balik putra ade extra tym..while waiting for lisha, (lambat plak die balik..)
then my sis offered me buat fcial kat kdai die..
aku pun on je..lame tak buat facial lagi pun..
 rase 'it was like WOWW.SUKA SUKA' :p even sakit sakit time picit pimples yg baru tumbuh ni...
tapi best..i love to pamper myself.. <3 ~tengok lah dah kerja nanti.hoho~
kalau banyak duit gila dah macam2 aku buat ..heee;) bukan ape.just to make a preparation before my wed :D
whatever it is..harini 'syok-nya mat cool mat cool kawan ku'..bhahah.~STUPID asshole song ever~..
malam ni nak tgk movie la..chow:)

No comments: